Postępowanie w przypadku reklamacji
- Warunkiem przyjęcia reklamacji danego produktu i jej rozpatrzenia jest:
- złożenie prawidłowego wypełnionego dokumentu pt. Formularz Zgłoszeniowy Reklamacji,
- załączenie do Formularza Zgłoszeniowego Reklamacji kopii dowodu zakupu produktu,
- przekazanie produktu do Sprzedającego - produkt można wysłać odpowiednio zabezpieczony pocztą lub kurierem na adres: Kaliber. Sp. z o.o., 05-090 Dawidy Bankowe, ul. Starzyńskiego 43, lub dostarczyć osobiście na powyższy adres.
- Formularz Zgłoszeniowy Reklamacji musi zawierać:
- imię i nazwisko reklamującego,
- datę zgłoszenia,
- adres reklamującego do korespondencji,
- adres email i/lub nr telefon – wymagane w celu informowania o statusie reklamacji,
- markę, model oraz nr seryjny produktu (jeżeli dotyczy),
- okoliczności stwierdzenia wady/usterki, w tym datę,
- opis usterki.
- Formularz Zgłoszenia Reklamacji znajduje się w zakładce „Reklamacje” na stronie www.kaliber.pl a forma papierowa w sklepach Kaliber Sp. z o.o.
- Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni, z tym że czas ten może ulec przedłużeniu w przypadku przekazania uczestniczeniu w rozpatrzeniu reklamacji rzeczoznawcy lub producenta produktu.
- Reklamujący można pozyskać informacje nt. zgłoszonej reklamacji drogą elektroniczną na adres e-mail serwis@kaliber.pl lub pod numerami telefonów: 509 267 009 lub 22 460 47 00.
- Reklamacja zostanie odrzucona w przypadku źle sporządzonego lub wypełnionego Formularza Zgłoszeniowego Reklamacji, z wyłączeniem punktu 2 podpunkt 4.
Informujemy, iż Państwa dane w związku z podejmowanymi czynnościami będą przetwarzane przez naszą firmę zgodnie ze standardami Ogólnego Rozporządzenia PE i Rady UE o Ochronie Danych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r.